close

C+搵食團||置身工廠區格調餐廳,盡訴心中情 - Moreish & Malt

--
又黎到觀塘工廠區食飯喇
觀塘近呢幾年變天
有唔少特式餐廳進駐
打造九龍東小SOHO
--
以前ms.C係呢邊返工既時候
就冇乜朋友係九龍東呢邊返工
但依家搵親朋友
都話係呢區返工
順理成章
觀塘成為我地另一個開飯熱點
--
今次ms.C & Friend 又去左觀塘搵食
因為同友人都好耐冇見
想搵個地方可以飲下野傾下計
黎一晚盡訴心中情
--
所以我地今次就揀左

Moreish & Malt

--
Moreish & Malt位於「較」入既工廠區
所以唔熟路既可能難搵d
不過沿途都有易拉架 & 指示
--
Moreish & Malt 採用開放式設計
對街落地大玻璃
可以睇到街景
不過最方便就係FOR揸車人士
可以睇到架車
--
我地7點鬆D到都冇乜人
但越夜越多人
--
由於出面天氣實在太熱
坐底左先叫兩杯Drinks
過一過冷河先
--
Moreish & Malt
主打Bar & Restaurant
有唔少潮流興既手工啤酒、紅酒、白酒、Cocktails都一應俱全
不過今次得我地2個女仔
為左唔好飲左酒嚇親人
所以我地就叫左2杯
Mocktail
Blueberry Mint Soda $45 (右)
Kanom $40 (左)
我果杯加左菠蘿汁 + 橙汁
酸酸地冰冰涼
即時COOL DOWN
--
講下野食先
我地都係貪心既動物
樣樣小食都想叫
所以服務生主動介紹有咩好野推介
--
頭盤 || Appetizers
小食拼盤 || Snasks Platter $128
有西芹、水牛城辣雞翼、芝士燒汁薯條、芝士雞肉薄餅
--
其實每款既份量唔多
不過食落都都幾Full
仲有四款唔同既醬汁
--
水牛城辣雞翼
辣得黎好惹味果
而且會整到D肉又乾又鞋
不過ms.C本身唔係好食得辣
所以覺得果雞翼
有少少偏辣
 
--
我自己就最鍾意芝士燒汁薯條
因為偏愛炸粗薯條
而且加上芝士勁香
--
ms.C平時係屋企唔多食菜
但出街食飯就成日要叫沙律食
唔通隔離菜香d
沙律 || Salads
溫泉蛋凱撒沙律 || Poached Egg Caesar $88
ms.C係一隻蛋怪
所以點呢個加左溫泉蛋既「變種沙律」
基本既凱撒沙律底
加上溫泉蛋
可以一次過滿足晒我兩個願望
--
精選意粉 || Pasta 
白酒牛油汁大蝦扁麵 || Praen Linguine $128
一碟意粉
都有成6隻蝦
蝦爽口唔梅
--
意粉爽口干身
配上好香既香草牛油味
ms.C食就覺得略為油左少少
不過友人就話OK
--
又係一餐飯最完美既Ending - Dessert 環節
開頭睇Menu
以為Moreish & Malt係冇甜品
原來甜品係有另一份Menu的
--
因為前面既份量都好夠
所以我地只係點左一個Dessert兩份食
--
甜品 || Dessert 
軟心朱古力蛋糕 + 是日雪糕 || Chocolate Lava Cake, Vanilla Ice-Cream $60
寫到明係軟心朱古力蛋糕
有少少類似心太軟
但就冇澎湃流心
朱古力味濃
配埋雪糕食
好滿足
--
加多杯靚靚咖啡
Happy Ending!
--
同場加映
Moreish & Malt
有兩邊場
一邊就係ms.C坐既Restaurant位置
--
另一邊仲有Lounge
以電影為主題
花樣年華、
燈光&裝飾都大有不同
--
--
下次睇戲前Happy Hour
都係一個唔錯既選擇
--
Moreish & Malt || 觀塘鴻圖道48號地下B號舖 --
||ms.C+ Makeup Space||  x ||講女‧C生活||
♧ Makeup Artist + OL
♤ 80′s 後+ 100%土生土長港女Blogger,隨心講,隨心寫
♧ 歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
ms.C+ makeup space 專頁:https://www.facebook.com/ms.cmakeupspace
--
ms.C其他網誌:
 -- 
arrow
arrow

    ms.Cammy (小C) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()