close

【#護膚】C+美の分享 || 我要變童顏!OLAY 新出清爽防曬日霜+新升級 Super Cream,早晚促進膠原增生

 
 
有睇開娛樂新聞,見到好多女星都擁有童顏,媽咪同女女似姊妹多過母女,羨慕喔!唔知大家身邊又有冇童顏的朋友呢?肌膚水潤有彈性、毛孔細緻、0 皺紋、蘋果肌飽滿都是童顏的象徵,你又中幾多個呢?
 
********************************
 
OLAY皮膚基因專家與美國哈佛大學聯手,經過跨年齡、跨種族的基因樣本中研究,在世界皮膚科醫學會大會發佈:全球只有約 10%人天生童顏,主要原因就係是膠原蛋白活躍生長。OLAY 最近推出,膠原「孖寶」,「對抗 + 促進」雙重概念,日間防禦膠原流失,夜間促進膠原增生。膠原蛋白是肌膚Keep住童顏的關鍵因素,ms. C自問唔係天生麗質,當然要靠「後天」補救,主力出擊令膠原增生,膠原蛋白於24小時為日夜間密密生。
 
********************************

日間防禦膠原流失:Super Day Cream SPF30(新生高效輕盈緊緻日霜)

膠原蛋白會隨著年紀、肌膚暴露於陽光及燈光的紫外線侵害等等外在環境因素下,肌膚受到傷害,會導致肌底膠原隨之不斷流失,童顏不在。所以要日間「對抗」UV,減少對肌膚傷害。
Super Day Cream,由美國原裝製造及進口,擁有高效防曬度數SPF30,防禦 UVA & UVB,身處戶外或戶內,都可以對抗紫外光侵害,減少膠原蛋白流失,日霜質感輕盈透薄,不黏膩肌膚輕盈透薄,啱晒香港濕熱氣候,令肌膚無重負擔。
 
 除了防禦膠原流失之外,Super Day Cream同時蘊含膠原增生成分,產自法國的高效成分Penta Peptide(五肽),促進膠原蛋白增生,滲透肌底水潤飽滿有彈性。
 ********************************

 夜間—促進膠原增生:Super Cream(新生高效緊緻護膚霜)

 
日間做足防禦準備,晚上就要把握時機重點激發膠原蛋白密集增生,有追開ms. C文既對OLAY Super Cream 都唔會陌生,依家Super Cream 已經黎到新昇級第四代喇!新昇級第四代配方Super Cream,同樣蘊含產自法國的高效成分Penta Peptide(五肽),促進膠原蛋白增生,賦予肌膚年輕魅力之外,新添加Giyco Repair 長角果萃取,促進膠原蛋白增生及透明質酸生成水潤亮澤、緊緻飽滿。
 
 
新昇級第四代既質感較之前的更水潤 & 輕盈,肌膚更易吸收。
 
 
 晚上護膚,用上OLAY Super Cream為肌膚提供極緻滋養,把握最佳的黃金修復期時機
 
 
係晚間睡覺休息既時間,重點激發膠原蛋白密集增生,改善夏天冷氣的睡房下,加強肌膚水潤度,降低T Zone位因乾燥出油。
 
 
********************************
日與夜之間,早晚促進膠原增生,膠原密密生。
 
 
********************************
 | 講女C生活 | by ms.C 
♧ 80′s 後 x 100%土生土長水瓶港女
♤ 講玩‧講食‧講扮靚;隨心講,隨心寫
♧ 歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
- youtube channel:  - ms.C - x 講女C生活 // 
--
follow ME: facebook \ instagram  
--
⌞ms.C⌟ 其他網誌
she.com | beauty qooza | theztyle | i-trial | 
weshare | pixnet | style-tips | 

 

arrow
arrow

    ms.Cammy (小C) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()