C+【#護髮誌】|| 【全新 VS 首創 修護 X 造型雙效精華系列!】

 
--

#護髮精華打造女神光環

女神要時刻保持最佳狀態示人,打理秀髮當然係唔少得的一環。要好好打理一把長頭髮其實都好麻煩,因為好多時電燙染等等造型,雖然漂亮,不過會令髮絲受損,同時引伸好多頭髮煩帶來惱,分岔、斷髮、乾旱等等接踵而來,好多時頭髮都好易出現毛燥,訓醒好多時成個傻婆咁,每日返工前要打理好頭髮,都係一件麻煩既事
--
所以使用護髮精華,就係每日ms.C必做的修護頭髮的方法,不過護髮一支造型一支,屋企有好多一支支既野放既係度,不過由今日起,都可以化繁為簡,體驗 VS 首創修護 X 造型雙效護髮精華,可以係造型的同時,達致修護頭髮,當然有部於一般的髮尾油、護髮精華當然唔同大家分享喇!
--
VS雙效系列,首創雙效精華,顛覆修護及造型概念,一支就可以做到兩樣野,護髮+造型一支搞掂!整個雙效精華系列總共有三款產品,擁有雙重功效,用法各有不同,可單獨或配以其他造型產品使用。三種不同觸感,修護同時打造造型,滿足直髮、捲髮不同頭髮所需。
--

\\【私心介紹】瞬效保濕順滑精華水 100ml $89.9

ms.C 頭髮好多時,都因為乾燥,有好多毛躁跑出黎,頭髮點梳都唔多整齊咁。
--
依家只需直接將瞬效保濕順滑精華水,噴灑於乾頭髮上
--
之後用梳整理一下就ok,可以撫平無數趐髮,即時增加頭髮光滑質感,頭髮變得水潤有彈性
其後打造造型都更加方便,而且更加可以作為髮絲打底,加強頭髮抗熱損傷,保護髮絲健康。
--
瞬效保濕順滑精華水,質感水潤,噴出來有淡淡花香香氣,質感水潤,用後唔會太笠,保濕頭髮同時撫平毛躁感覺,回復女神般貼服順滑頭髮。
--

\\ 光感塋潤美髮油 100ml $59.9

護髮油可能大家都試得多,但修護 X 造型雙效護髮油,你又試過未?當然要打造女神髮型,除左要有貼服順滑頭髮之外,頭髮散發出健康光澤,散發女神光環都唔少得家。
--
另一款\\ 光感塋潤美髮油 ,將精油化為噴霧
可直接均勻噴於髮絲 或 噴係手上用手搓於髮尾,質感不油膩,頭髮即時添上健康光澤,同暗啞枯黃的頭髮絲bye bye
--
除了可以乾髮時用作修護,更加可以洗髮前使用,洗髮前輕輕一噴,洗頭時髮絲變得自然順滑不糾結,或者吹整前均勻噴於頭髮上,加強髮絲抗熱能力,防止髮絲受熱燙傷。
--

\\ 盈捲修潤彈力素乳液 100ml $59.9

蘊含高能力保濕成份
瞬間滋潤
防護熱燙損傷
修潤同時打造自然卷髮!
--
不過ms.C 係直髮,所以呢支曲髮留返遲下電曲完先再用喇!
--
三支不同的雙效精華,仲有一款啱你,打造造型的同時修護髮絲健康!
-- 
【產品資訊及提供:P&G 生活家
--
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,
本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。
--
| ms.C+ Makeup Space | x | 講女‧C生活 |
♧ 80′s 後 X 100%土生土長水瓶港女;隨心講,隨心寫
♤ 唯美派棉花糖女系;愛玩、愛食、愛扮靚
  ♧ 身兼多職 - Blogger + Makeup Artist + OL
♤  歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
- youtube channel - 
--
follow Me
 \ facebookinstagram \ 
--
⌞ms.C⌟ 其他網誌
weshare | pixnet | style-tips | 
 
 
arrow
arrow

    ms.Cammy (小C) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()