C+【護膚誌】|| 色彩繽紛的碳酸護膚 - MULBIT 美 MEDIST

最近興起的Beauty & Beast 熱潮,經典的美女與野獸海報,都係以藍色為主調。ms.C 最近都收到一盒Bling Bling 藍色包裝盒既護膚品,唔通係野獸送比我的(發夢中...)呢一盒原來係MULBIT 美 Vitamin Sparking Mist,
--
入面有一樽色彩繽紛的碳酸片,看似糖果的感覺,四款顏色各有不同的功效。
--
維生素碳酸片——綠色
綠色碳酸片含有改善皺紋功能的原料,有助於清潔、保護皮膚,使皮膚健康、乾淨、有彈性。
維生素碳酸片——藍色
藍色碳酸片含有皮膚再生功能的原料,使受損肌膚恢復健康,安定細胞膜減少發炎。
維生素碳酸片——黃色
黃色碳酸片含有美白功能的原料,通過抗氧化作用使您肌膚更乾淨透明
維生素碳酸片——紅色
紅色碳酸片含有改善皮膚狀態功能的原料,強化皮膚層,保持皮膚健康
--
ms.C 都係第一次體驗呢d要自己DIY既碳酸護膚品,製造方法都好簡單,只要每次係瓶中加入兩片係暖水
--
碳酸片就會係暖水中慢慢浴化
 
靜待全部溶化後,蓋上瓶子咁就完成喇!
製作完成後,就可以距離面部30cm直接噴上面,或者倒係化妝棉 / 手,輕拍面部吸收。
P.S 為了確保製造的碳酸護膚水最新鮮,記住要係製造完成後3-4日內用晒喔!
--
用落有少少香氣,直接用噴壺噴上面,出來的碳酸好幼細,整塊面都可以吸收到,好快被皮膚吸收晒。
--
ms.C 溫馨小貼士:
用不同顏色搭配出來的綜合性功能的MEDIST碳酸水,可以因應唔同環境,自行調配MEDIST碳酸水,更貼合自己需要。
1. 黃沙,霧霾嚴重的春天,清除污垢
2. 多汗,出油的夏天,可有效控油
3. 換季,敏感的秋天,可舒緩肌膚
4. 乾燥,易產生角質的冬天,令皮膚再生
--
- more information-
--
【資訊提供:BNT 】
--
免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,
本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。
--
| ms.C+ Makeup Space | x | 講女‧C生活 |
♧ 80′s 後 X 100%土生土長水瓶港女;隨心講,隨心寫
♤ 唯美派棉花糖女系;愛玩、愛食、愛扮靚
  ♧ 身兼多職 - Blogger + Makeup Artist + OL
♤  歡迎不同合作機會(試用 / 出席活動)
--
- youtube channel - 
--
follow Me
 \ facebookinstagram \ 
--
⌞ms.C⌟ 其他網誌
weshare | pixnet | style-tips |

 

arrow
arrow

    ms.Cammy (小C) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()